VÁSÁRLÁS MENETE
SZÁLLÍTÁS
Termékeink egyedileg, kézzel készülnek ezért:
A megrendelés feladásának határideje a rendeléstől számított 8 munkanap + szállítási idő.
Hogyan adhatom le a rendelésemet ?
A webáruházunkban való vásárlás során nem szükséges regisztráció. A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybe vétele. A megadott szállítási adatokat személyes információként kezeljük, melyeket bővebben az adatvédelmi nyilatkozatban részletezzük.
A megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgálat felé közvetítjük.
A termékek különböző termékcsoportokba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a vásárlást.
Gyorsszűrés gomb segítségével név alapján azonnal megkereshető a kívánt termék.
Minden termékünk mellett megtalálható a termék neve, cikkszáma, ára és rövid leírása melyben feltüntetjük a termék méretét, anyagának összetételét, színét és legfőbb jellemzőit.
A megvásárolni kívánt termék mellett lévő a KOSÁR gombra kattintva tehetjük a terméket a kosárba. Ekkor megjelenik kosár tartalma című lista, mely tartalmazza az addig kiválasztott terméket/termékeket, annak egységárát és a rendelés végösszegét. A vásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni vagy csökkenteni, törölni a terméket a kosárból, illetve folytatni a vásárlást.
Ha még nem regisztrált vásárló, akkor a rendelés feladásakor meg kell adnia a számlázási, illetve szállítási adatokat.
- Szállítási adatok kitöltése (név, cím, mobiltelefonszám, e-mail cím kötelező)
- Számlázási adatok kitöltése (ha nem egyezik a szállítási címmel)
- Szállítási mód kiválasztása (GLS futárszolgálat vagy Magyar Posta)
- Fizetési mód kiválasztása (bankkártyás fizetés vagy utánvét)
- Rendelés áttekintése, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk
- Adatok pontos kitöltése. Adataid módosítására, az adatbeviteli hibák kijavítására, majd a „RENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra való kattintás.
Vásárlóinknak a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben a rendelés feladása után, az előbb említett visszaigazolás nem érkezik meg, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon.
A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy a megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk tájékoztat a lehetőségekről.
A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat és a Magyar Posta munkatársai munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között szállítják ki.
Minden termékünkre garanciát vállalunk.
Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban valamilyen minőségi problémát tapasztalsz, minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot +36 (30) 398 1816 Mindent meg fogunk tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük telefonon vagy e-mailben, és tájékoztatunk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal járunk el. A törvényi előírásoknak megfelelően a terméket 14 napon belül eredeti csomagolásban visszaküldheti, de felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben a vásárlót terheli a szállítási költség.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 398 1816
Hétfő-Péntekig: 9.00-12.00 -ig 14.00-18.00 -ig
E-mail : decorfantasy2016@gmail.com
SZÁLLÍTÁSI GARANCIA
A termékeket gondos csomagolás után adjuk postára, a törés esélye gyakorlatilag minimális. Ha mégis előfordul, akkor térítésmentesen pótoljuk!
A csomagoláshoz leginkább környezetbarát újrahasznosított anyagokat használunk.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

FOXPOST csomagküldés országosan egyelőre CSAK automatákba.
A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, mely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt.
A GLS Hungary Magyarország egész területén elérhető vásárlóink számára. Gyors és zökkenőmentes szállítás, akár 24 órán belül.
Csomagkövető segítségével mindig tudni fogja, hogy hol a megrendelt terméke.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovet
MAGYAR POSTA : Háztól házig visszük csomagjait.
- Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség.
- Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
- A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére.
- Országos lefedettség.
- Kétszeri kézbesítési kísérlet csomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.
FIZETÉS
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS BARIONNAL
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Bankkártya adatai hozzánk nem jutnak el.
UTÁNVÉT
A küldemény átvételekor a futárnak fizeti ki a vásárló a termék árát.
Ez történhet készpénzzel és bankkártyával is egyaránt.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
A személyes átvétel CSAK előzetes telefonos megbeszélés alapján történik, mivel műhelyünk nem üzlet és Hódmezővásárhelyen található.
Telefon: +36 (30) 398 1816
SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:
| 20 000 Ft feletti vásárlás esetén | ingyenes |
| Foxpost előre utalással automatába | 1200 Ft |
| Foxpost utánvéttel automatába | 1500 Ft |
| háztól-házig futár előre utalással | 2000 Ft |
| GLS - utánvéttel | 2500 Ft |
| Postai küldemény előre utalással | 2420 Ft |
| Postai küldemény utánvéttel | 2900 Ft |