VÁSÁRLÁS MENETE

 

SZÁLLÍTÁS

Termékeink egyedileg, kézzel készülnek ezért:

A megrendelés feladásának határideje a rendeléstől számított 8 munkanap + szállítási idő. 

 

Hogyan adhatom le a rendelésemet ?

A webáruházunkban való vásárlás során nem szükséges regisztráció. A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásainak és egyedi ajánlatainak igénybe vétele. A megadott szállítási adatokat személyes információként kezeljük, melyeket bővebben az adatvédelmi nyilatkozatban részletezzük. 

A megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási adatokat kizárólag a futárszolgálat felé közvetítjük.

A termékek különböző termékcsoportokba vannak kategorizálva, hogy megkönnyítsük a vásárlást.  

Gyorsszűrés gomb segítségével név alapján azonnal megkereshető a kívánt termék.  

Minden termékünk  mellett megtalálható a termék neve, cikkszáma, ára és rövid leírása melyben feltüntetjük a termék méretét, anyagának összetételét, színét és legfőbb jellemzőit.    

A megvásárolni kívánt termék mellett lévő a KOSÁR gombra kattintva tehetjük a terméket a kosárba. Ekkor megjelenik kosár tartalma című lista, mely tartalmazza az addig kiválasztott terméket/termékeket, annak egységárát és a rendelés végösszegét. A vásárolni kívánt mennyiséget itt még lehet növelni vagy csökkenteni, törölni a terméket a kosárból, illetve folytatni a vásárlást. 

Ha még nem regisztrált vásárló, akkor a rendelés feladásakor meg kell adnia a számlázási, illetve szállítási adatokat.  

  1. Szállítási adatok kitöltése (név, cím, mobiltelefonszám, e-mail cím kötelező)
  2. Számlázási adatok kitöltése (ha nem egyezik a szállítási címmel)
  3. Szállítási mód kiválasztása (GLS futárszolgálat vagy Magyar Posta)
  4. Fizetési mód kiválasztása (bankkártyás fizetés vagy utánvét)
  5. Rendelés áttekintése, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk 
  6. Adatok pontos kitöltése. Adataid módosítására, az adatbeviteli hibák kijavítására, majd a „RENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra való kattintás. 

 

Vásárlóinknak a megrendelés leadása után e-mailes visszaigazolást küldünk. Amennyiben a rendelés feladása után, az előbb említett visszaigazolás nem érkezik meg, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon.

A megrendelés beérkezését követően előfordulhat, hogy egyes termékből nem áll rendelkezésükre elegendő készlet valamennyi vásárlónk kiszolgálásához. Ebben az esetben e-mailben vagy a megadott telefonszámon ügyfélszolgálatunk tájékoztat a lehetőségekről.

A belföldi csomagokat a GLS Futárszolgálat és a Magyar Posta munkatársai munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között szállítják ki.

Minden termékünkre garanciát vállalunk. 

Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban valamilyen minőségi problémát tapasztalsz, minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot +36 (30) 398 1816 Mindent meg fogunk tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben a termék cseréjére, illetve a vételár visszafizetésére kerül sor, azt feltétlenül jelezzük telefonon vagy e-mailben, és tájékoztatunk a kapcsolatos teendőkről, információkról. A vásárlás során előforduló hibák, félreértések reklamációhoz vezethetnek. Az üzletszabályzatban leírtaknak megfelelően járunk el minden reklamáció kezelése esetén. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal járunk el. A törvényi előírásoknak megfelelően a terméket 14 napon belül eredeti csomagolásban visszaküldheti, de felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben a vásárlót terheli a szállítási költség.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 398 1816 

Hétfő-Péntekig: 9.00-12.00 -ig 14.00-18.00 -ig  

E-mail : decorfantasy2016@gmail.com

 

SZÁLLÍTÁSI GARANCIA 

A termékeket gondos csomagolás után adjuk postára, a törés esélye gyakorlatilag minimális. Ha mégis előfordul, akkor térítésmentesen pótoljuk! 

A csomagoláshoz leginkább környezetbarát újrahasznosított anyagokat használunk.

 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

 

See the source image

FOXPOST csomagküldés országosan egyelőre CSAK automatákba.

mygls_api

A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, mely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt. 

A GLS Hungary Magyarország egész területén elérhető vásárlóink számára. Gyors és zökkenőmentes szállítás, akár 24 órán belül.

Csomagkövető segítségével mindig tudni fogja, hogy hol a megrendelt terméke.

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovet

 

MAGYAR POSTA : Háztól házig visszük csomagjait. 

  • Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség.
  • Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
  • A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére.
  • Országos lefedettség.
  • Kétszeri kézbesítési kísérlet csomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.

 

FIZETÉS

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS BARIONNAL 

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.

Bankkártya adatai hozzánk nem jutnak el.

UTÁNVÉT

A küldemény átvételekor a futárnak fizeti ki a vásárló a termék árát.

Ez történhet készpénzzel és bankkártyával is egyaránt.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL 

A személyes átvétel CSAK előzetes telefonos megbeszélés alapján történik, mivel műhelyünk nem üzlet és Hódmezővásárhelyen található.

Telefon: +36 (30) 398 1816

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

20 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes
Foxpost előre utalással automatába 1200 Ft
Foxpost utánvéttel automatába 1500 Ft
háztól-házig futár előre utalással 2000 Ft
GLS - utánvéttel    2500 Ft
Postai küldemény előre utalással 2420 Ft
Postai küldemény utánvéttel  2900 Ft